Hamilelikte Beslenme

Hamileyken ne yedim ne yemedim, benim dikkat ettiğim ve bana iyi gelen bir kaç püf noktadan bahsetmek istiyorum.


1. Bol bol su içtim.

En önem verdiğim nokta bol su tüketimi olmuştu. Günde 3 litre su tüketmeye dikkat ettim. Masamın başından suluğumu hiç ayırmadım diyebilirim.


2. Her sabah kuru kayısı ve kuru erik yedim.

Özellikle hamilelik sürecinde kabızlık başa bela olabiliyor. Ben de bu durumu kolaylaştırmak adına her sabah bir bardak ılık su içtikten sonra üzerine kayısı ve kuru erik yedim. Çok faydasını gördüm gerçekten.


3. Avokado

Avokado kabızlık için bir mucize diyebilirim. Bağırsakları çok iyi çalıştırıyor. Ben bu mucizeyi tanıdığım tüm hamilelere söylüyorum. Hemoroid için de oldukça faydalı.


4. Rezene Çayı

Bitki çayı olarak rezene çayı tükettim. Karışık bitki çaylarını tercih etmedim.


5. Balık

Doktorum özellikle protein ağırlık beslenmesi tavsiye etmişti. Tavuk yerine hayatıma balığı soktum. Hamileliğim boyunca hiç tavuk yemedim diyebilirim. Tabi dip balıkları da yemedim.




6. Kalsiyum depoları

Kalsiyum ihtiyacım için günde mutlaka bir bardak süt içtim. Bunun yanında her gün yoğurt yedim.


7. Konserve

Kesinlikle konserve ürün yemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder