Hamileyim çatlar mıyım?


Hamile olduğumu etrafımdakilere söylemeye başladığımda iş yerinden bir arkadaşım bana mucize kremin ismini vererek hayatımı kurtarmadı tabi ki ama çatlaklardan kurtardı. Kremi tavsiye eden kişi de acayip güzel bir hatun olunca dedim ki bu kremi kesin almalıyım. 
Söylüyorum kremin adı Lierac. 
Hamileliğimin ikinci ayından itibaren kremi sabah akşam sürdüm.  Bu işler genetik; annende varsa sende de çatlak olur dediler. Yalan… Annemde olmasına rağmen  bende çatlak matlak  olmadı. Tabi işin içine hamilelik boyunca düzenli beslenme ve yürüyüşü de ekliyorum. Ayıptır söylemesi ne kalçalarımda ne de göbeğimde çatlak oluştu. Annem hamileyken çatlaklarının oluştuğunu bildiğimden bendeki durumu kreme bağladım. Lierac  bende işe yaradı valla.  Mutluyum, huzurluyum. Sizlere de tavsiye ederim. Tabi çatlaklarım oluşsaydı da farketmezdi çok takar mıydım? Sanmıyorum. çünkü hamilelik başlı başına muhteşem bir deneyim. Sadece krem deneyimimi paylaşmak istedim. Lierac works dostlar 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder